Standartlarimiz-2
25

Standartlarımız

Kalite standart işidir ya da şöyle söyleyelim standartlarınız yoksa ortaya kalite bir iş çıkarmanız mümkün değildir.

 

Standartlarsa şirket geneline yayılmış disipline edilmiş uygulamalardır. Bir şirketin bilgi ve tecrübesi yoluyla edindiği yetkinliklerin sürekliliği ancak standartlar yoluyla garanti altına alınır.

 

Standartlar zaman içinde gelişip değişebilir elbette ama onlar olmaksızın başarılı olmuş bir işletme düşünülemez. Biz, Gürsoy’da başta aşağıdaki konularda olmak üzere çeşitli standart doküman ve politikalarına sahibiz, onlar uyguluyor, güncelleyerek iyileştiriyoruz.

 

 

 

Tedarikçi Standartları

Müşterimize sunduğumuz ürünlerin ana maddelerini oluşturan mal ve malzemeleri satın aldığımız tedarikçilerimizin sektörlerinin kalite ve hizmette önde gelen şirketleri olmasına büyük ehemmiyet veriyoruz. Tedarikçilerimizi, gerek bizzat kendilerinden gerekse sektörden aldığımız ilk bilgilerle tanıyor, referans kontrollerini yapıyor ve ardından kendi tanışma ve denetim prosedürlerimizi uyguluyoruz.

 

 

Müşteri Memnuniyeti Standartları

Bizde müşteri merkezdedir. Bu sözü kendimize sıklıkla tekrarlamamızın nedeni, küçükken büyümeye başlayan işletmelerin odaklarının müşterilerinden operasyonel meselelere kaydığını bilmemizdir. Büyüyen işletmeler bazen bir hatayla müşteriyi değil de, kendi öncelik ve taleplerini merkeze koyarlar ki bu onlar için sonun başlangıcı olur.

Müşteri memnuniyeti standartlarımız müşteri yanıtlama hızından başlayıp yeri geldiğinde müşterinin işini daha iyi yapması öneri sunmaya kadar giden geniş bir aralıktadır.

 

 

Çalışan ve Eğitim Standartları

Çalışma arkadaşlarımızın bilgi ve becerilerinin size verdiğimiz ürün ve hizmetlere doğrudan yansıdığını biliyoruz. İstediğiniz kadar güçlü teknolojileriniz olsun iş her zaman insanda biter.

Bu yüzden hem alanında eğitimli kişilerle çalışmaya özen gösteririz, hem de onların gelişimlerini teşvik eder ve destekleriz.

Mesleki veya kişisel eğitim programlarına yapılacak yatırımların şirketimizin başarısındaki rolü bildiğimizden, yıllık adam/gün hedefler koyuyor, kadrolarımızın işlerini daha iyi yapabileceği eğitimleri almalarını sağlıyoruz.

 

 

Planlama ve Üretim Standartları

Bizler nasıl aldığımız mal ve malzemelerin belli kalite standartlarında olmasını istiyorsak müşterilerimizin de aynısını bizden beklediğini biliyoruz. İyi ürünün, doğru ve zamanında teslimi mesela bu sonuca hizmet eden bir planlama ve üretim hedefidir. Ama bu tek cümlede yazdığımız sonuç, arkada çalışan teknolojiye, insanlara, işlenen ürünlere, alınan mallara, zamanını nasıl planladığınıza, karmaşık durumlarla nasıl başa çıktığınıza, riski nasıl yönettiğinize kadar uzanan bir dizi süreç ve durumu nasıl yönettiğinize bağlıdır. Bu kapsamlı iş, her adım, olası her halin, her üretim tedbirinin doğru öngörülmesi ve gerçekleştirilmesiyle basitleşir.

 

 

Belgeleme Standartları

İşimizin gereği mecbur olduğumuz tüm yasal yükümlülüklere uymanın yanı sıra sektörümüzün gerektirdiği tüm belgelere de sahibiz. Belgelemeyi bir evrakı edinip onu müşterilerimize sunmaktan ziyade toplam kalite yönetimi standartlarını uygulamanın bir şartı ve gereği olarak görüyoruz. Belgeleme süreçlerinin kendisi, hakkı verilerek yapıldığında şirketlerin kurumsallaşmasına hakiki katkılar sunmaktadır.